FANDOM

"Bańki Mydlane" to czwarty odcinek pierwszego sezonu. W odcinku SpongeBob puszcza bańki mydlane.

Streszczenie

SpongeBob wraz z Patrykiem puszczają bańki mydlane co przynosi im radość. Ich śmiechy denerwują Skalmara, więc ten idzie zobaczy co robią. Zauważa budkę z nauką puszczania baniek za 25groszy. Postanawia, więc pokazać co potrafi śmiejąc się twierdząc, że każdy umie puszczać bańki. Jak się później okazuje nie każdy.

Fabuła

SpongeBob wychodzi na zewnątrz by zaczerpnąć świeżego powietrza. Nagle głośno zaczyna budować budkę z nauką puszczania baniek, ku przerażeniu Skalmara. Na stoisku SpongeBob oferuje naukę puszczania baniek mydlanych za 25 groszy. Hałas przeszkadza Skalmarowi, więc kazał SpongeBobie się wyciszyć. Patryk przychodzi do stoiska i pyta, czy może to wypróbować. Patryk brzęczy ustami, a nie dmucha, nie umiejąc puścić bańki. SpongeBob oferuje mu naukę za dodatkową opłatę. Bob pokazuje jak puszcza bańki zabawą techniką. Kiedy pokazał ją Patrykowi, ten dmuchnął kaczkę, kostkę lodu, gąsienice i łódkę. Następnie po wszystkich bańkach SpngeBob używa obu rąk, by wydmuchać słonia, Patryk nazywa go "żyrafą", Słoń (lub żyrafa) leci do okna Skalmara i wskakuje do wewnętrza domu wywołując wielki wybuch. Skalmar jest wściekły, więc wychodzi i pyta jak oni wywołują tyle hałasów w puszczaniu baniek. SpongeBob pokazuje Skalmarowi technikę i dmucha motyla, ale Skalmar odrzuca pomysły SpongeBoba i idzie z powrotem do swojego domu z zakłopotaniem. Skalmar zaczyna dmuchać bańkę z ciekawości, ale SpongeBob i Patryk zażądali od niego zapłaty. Skalmar dał im 25 groszy, lecz niechętnie. Skalmar następnie próbuje zrobić na nich wrażenie dmuchając bańki własną techniką, lecz każda jego bańka spada na ziemię. Lecz Skalmar nie poddaje się i dalej próbuje dmuchać bańkę bez rezultatów (wydając przy tym dużo pieniędzy). SpongeBob i Patryk próbują przekonać go by użył ich techniki. Wreszcie Skalmar wściekle (choć nie wiedząc o tym) kopiuje ich technikę próbując ich wyśmiewać. Jednak wieje on wielkie bańki przez krzyki w złości. SpongeBob i Patryk gratulują Skalmarowi mówiąc, że jest "niesamowity" i, że jego bańka była najlepsza. Skalmar dziękuje im sarkastycznie i odchodzi pieszo z powrotem do jego domu. Zaczyna grać na klarnecie, a SpongeBob i Patryk wykrzykują jego imię. Jednak gigantyczna bańka stworzona przez Skalmara wychwytuje dom Skalmara i wraz z nim unosi go w powietrze.

SpongeBob i Patryk próbują ostrzec Skalamara, ale on myśli, że oni wciąż wykrzykują jego imię i myślą, że jest "niesamowity". Kiedy patrzy na zewnątrz widzi siebie unoszącego się w powietrzu i małe plamki SpongeBoba i Patryka. Następnie bańka pęka, następując trzęsienie ziemi wysyłając dom Skalamara z powrotem na miejsce z dużą siłą. SpongeBob i Patryk patrzą na siebie nerwowo i wycofują się do swoich domów, żeby Skalamar ich nie skarcił.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki