FANDOM

"Rozdarte spodnie" to piąty odcinek pierwszego sezonu. W tym odcinku Spongebob rozdziera swoje spodnie, próbując doprowadzić wszystkich do śmiechu.

Streszczenie Edytuj

SpongeBob próbuje rozśmieszać ludzi na Błotnistej Lagunie rozdzierając spodnie. Żart jednak wymyka się spod kontroli i wszyscy obrażają się na gąbkę.

Postacie Edytuj

Fabuła Edytuj

Narrator wprowadza w Błotnistą Lagunę, która jest bardzo popularną plażą w Bikini Dolnym, gdzie SpongeBob i Sandy bawią się. SpongeBob robi pokaz, w którym rzeźbi różne rzeczy z piaski, teraz obejmuje się w piasku i nazywając siebie: "Sandy.,", grał również Skalmara dorabiając sobie nos z piaski, i Vita, który mówi: "Czy ktoś tu zamawiał pięć pepperoni i pizzę z piasku?", co wprowadza Sandy w śmiech. Larry podchodzi do nich i mówi czy chcą podnosić ciężary, Sandy szybko akceptuję pytanie, podczas gdy SpongeBob chandra za nimi. Po przybyciu do danego obszaru Sandy podnosi ciężarek słysząc okrzyki tłumów. SpongeBob stara się im zrobić coś innego, Ale Larry kontynuuje. Podnosi ciężarek z sześcioma obciążnikami, dostając przy tym ogromne brawa publiczności. SpongeBob próbuje przekonać tłum podnosząc patyk, lecz tłum jest rozczarowany. Następnie Sandy unosi dwie kotwice, przy dopingującej publiczności. Larry podnosi całą publiczność z trybunami, i po raz kolejny dostaje okrzyki publiczności.

SpongeBob jest pominięty i stara się uzyskać więcej uwagi unosząc patyk z dwoma piankami na końcach. Jednak rozdziera swoje spodnie wszyscy widzą go w bieliźnie, śmiejąc się histerycznie. Sponge czuje się zawstydzony, więc zostawia ciężarek na obszarze i odchodzi, jednak ludzie dalej się z niego śmieją, jedna ryba podeszła nawet do niego i ukazuje mu uznanie. Gdy Sandy się z nim zgadza, postanawia wykorzystać to na swoją korzyść. Zrywa swoje spodnie ponownie podczas gry w siatkówkę, następnie podczas gry w frisbee. Sandy i SpongeBob udają się na lody, gdzie Sponge ponownie wykorzystuje jego żart rozdartych portek. Używa żart w barze z przekąskami i kuchnią.

Podczas konkursu na surfing Bob rozdziera swoje spodnie podczas surfowania, nudząc tym wszystkich. Bob zdając sobie z tego sprawę postanawia się utopić. Ratownik zaczął się śmiać myśląc, że SpongeBob to zwykły karton wyrzucony na brzeg. Przyjrzawszy się bliżej "kartonowi" krzyczy, że to facet, co prowadzi do zgromadzenia się tłumu przy SpongeBobie. SpongeBob mówi mu, żeby zawołał krawca, bo właśnie rozdarł sobie spodnie. Każda ryba jest zła na Boba i pozostawia go, wraz z Sandy.

Próbuje ożywić swoje żarty z rozdartymi portkami, ale to nie powiedziało się. Zauważa swoich przyjaciół bawiących się wesoło przy muzyce daleko od niego. SpongeBob pyta się, czy jest on największym przegranym na plaży. Na to pytanie odpowiedziało kilka innych plażowiczów, którzy myślą, że to ONI są największymi przegranymi na plaży: Millie, która zapomniała nałożyć na siebie kremu przeciwsłonecznego, Dexter, który ma piasek w jego bułkach i Don, którego zakopano w piasku i zapomniano o nim. Pytają go co on zrobił, a on opowiada swoją historię poprzez piosenkę rozrywając spodnie. Wszyscy słyszą jego piosenkę i rozumieją, jak się czuje i przepraszają go. Sandy mówi, że jeśli chce mieć ją za przyjaciółkę powinien być sobą. Larry prosi SpongeBoba, by ten podpisał się na jego spodniach, Bob zgadza się. Pochyla się do podpisania, zrywając swoją bieliznę całkowicie pokrywając się z zakłopotaniem rumieniąc się.

Ciekawostki Edytuj

  • SpongeBob jest zazdrosny, gdy Sandy zadaje się z Larrym.
  • Firma Fisher-Price zaprodukowała zabawkę SpongeBoba opartą na tym odcinku, której rozdzierają się spodnie.
  • Jego niebieski kostium kąpielowy pojawia się ponownie w odcinku "Niskie pobudki".
  • Jest to pierwszy odcinek, w którym nie widać domu Skalmara.

Zobacz także Edytuj

Rozdarte Spodnie/Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki